Știm că vă pasă de modul în care vă sunt utilizate datele. Și nouă ne pasă. De aceea, când utilizați FieldView, puteți avea încredere că angajamentul nostru față de confidențialitatea datelor vă asigură că sunteți proprietarii datelor dvs., că nu vă vindem datele și că puteți controla modul în care sunt partajate datele dvs.
Vă rugăm să consultați Declarația noastră completă de confidențialitate și Termenii și condițiile înainte de a utiliza produsele sau serviciile noastre. În această politică, veți vedea că noi:
- Confirmăm faptul că informațiile pe care ni le furnizați, inclusiv datele generate de echipamentele agricole pe care le utilizați, vă aparțin.
- Ne angajăm să vă solicităm acordul înainte de a vă folosi informațiile pentru un scop care nu este inclus în politica noastră.
- Vă permitem să vă ștergeți informațiile, dacă ne solicitați acest lucru.
În continuare, vă prezentăm câteva dintre întrebările referitoare la Politica de confidențialitate pe care le primim frecvent de la clienții noștri.
Întrebări frecvente
1. Ce reprezintă Declarația de confidențialitate și Termenii și condițiile Climate?
Declarația de confidențialitate și Termenii și condițiile Climate prezintă tipul de informații pe care le colectăm, modul în care gestionăm și folosim aceste informații și modul în care clienții controlează accesul la datele fermelor lor client.
2. Ce informații sunt acoperite de Declarația de confidențialitate și de Termenii și condițiile Climate?
Declarația de confidențialitate și Termenii și condițiile Climate acoperă datele cu caracter personal și cele agricole furnizate la achiziție și transmise în timpul configurării, precum și informații colectate prin utilizarea oricărui produs și serviciu Climate Corporation, inclusiv datele generate de echipamentele agricole pe care le dețineți sau închiriați. De asemenea, acoperă orice date colectate pe site-ul nostru web, cum ar fi adresele IP și modulele cookie.
Clienții noștri auopțiunea de a-și partaja datele cu partenerii agronomi preferați, selectați automat.
3. Ce informații specifice sunt colectate despre mine sau despre activitatea fermei mele?
Clienții trebuie să furnizeze informații de contact de serviciu pentru a-și configura contul FieldView. Unele funcții și servicii FieldView pot solicita clienților să încarce, să introducă, să transmită și să stocheze date despre funcționarea fermelor lor, cum ar fi locațiile terenului, hărți sau limite, informații de mediu înregistrate, condiții meteorologice sau climatice, practici agronomice, pierderi de culturi, producții ale culturilor și imagini cu terenul. Aceste date ale fermelor clienților pot fi agregate pentru a crea seturi mari de date la care se face referire pentru cercetare și dezvoltare.
4. Climate LLC deține datele fermelor clienților încărcate în FieldView?
Nu. Clienții noștri dețin datele despre fermele clienților pe care le furnizează către Climate LLC, inclusiv datele generate de echipamentele agricole pe care le operează.Putem combina informații disponibile publicului cu informații anonimizate de la fermele mai multor clienți pentru a sprijini dezvoltarea, producția și implementarea unor produse noi și mai bune și a unor informații agricole, inclusiv produse de protecție a semințelor și plantelor.
5. Cum vor fi utilizate datele mele pentru fermele clienților?
Datele agregate și anonimizate ale fermelor clienților pot fi utilizate în scopuri operaționale interne și de cercetare și dezvoltare, inclusiv agregarea acestora cu alte seturi de date pentru dezvoltarea de noi instrumente digitale și pentru dezvoltarea produselor de protecție a semințelor și plantelor. Acest lucru este esențial pentru a furniza întreaga valoare a agriculturii digitale. Utilizarea informațiilor agregate în cercetare și dezvoltare ne permite să accelerăm rata inovației agricole prin identificarea, înțelegerea și analizarea interdependențelor care determină productivitatea. Informațiile agregate pot fi, de asemenea, utilizate pentru a informa lanțul de aprovizionare, pentru a se asigura că clienții fermieri au acces la produsele cu cea mai bună performanță pentru activitatea lor.
6. Veți partaja informațiile mele personale cu alții?
Este posibil să partajăm informațiile personale cu afiliații noștri ai grupului Bayer și cu dealerii, distribuitorii și alte entități care lucrează cu noi, în scopul comunicării cu clienții privind produsele și serviciile noastre, cum ar fi eligibilitatea pentru un program de marketing. Nu vom împărtăși informații personale niciunui furnizor terță parte neafiliat sau proprietar de site web în scopuri proprii de marketing fără consimțământul clientului. Clienții noștri controlează modul în care le sunt partajate datele. Clienții au opțiunea de a-și partaja datele cu partenerii agronomi preferați și selectați automat.
7. Cine mai are acces la datele despre fermă pe care le furnizez?
Doar Climate LLC și afiliații noștri și furnizorii de servicii care susțin operațiunile noastre comerciale au acces la datele dvs. agricole. Furnizorii de servicii sunt companii și consultanți cu care colaborăm pentru a ne sprijini operațiunile comerciale, cum ar fi găzduirea site-urilor web, analiza datelor, dezvoltarea de software-uri și alte servicii. Acești furnizori de servicii sunt de acord să nu folosească sau să dezvăluie informațiile dvs. în alt mod decât să ne furnizeze serviciile.
Puteți alege să împărtășiți datele despre fermă altora, împărtășind contul dvs. Climate cu alți utilizatori FieldView (cum ar fi dealerul, agronomul și/sau reprezentantul de vânzări) sau alegând să vă asociați contul FieldView cu un partener preferat. Declarația noastră de confidențialitate și Termenii și condițiile Climate nu se adresează și nu suntem responsabili pentru colectarea, utilizarea, divulgarea sau securitatea informațiilor și datelor oricărui partener, terță parte sau altei persoane cu care alegeți să partajați datele agricole ale clienților. Vă oferim posibilitatea de a vedea ce drepturi de acces ați acordat altora și le puteți revoca accesul în orice moment.
8. Pot să îmi șterg contul Climate FieldView?
Da. Trimiteți un e-mail la delete-request@climate.comsau sunați la Serviciul clienți Climate la 0316305462 pentru a vă șterge datele și conturile clienților fermieri din sistemele noastre. Există câteva excepții practice și necesare. Nu vom șterge informațiile pe care trebuie să le păstrăm legal sau care sunt necesare pentru a ne proteja drepturile sau pentru a vă sprijini produsele și serviciile.
Dacă solicitați ștergerea contului, vom elimina detaliile contului care vă identifică direct. Este posibil să păstrăm unele informații despre dvs. sau despre activitatea dvs. agricolă, după cum este necesar, în scopuri interne, cum ar fi conformitatea cu legea și scopurile operaționale. De asemenea, este posibil să păstrăm unele informații care au fost agregate, anonimizate sau supuse unui alt proces tehnic care ne reduce capacitatea de a vă atribui informații în scopuri operaționale interne și de cercetare și dezvoltare. Nu vom mai asocia aceste informații cu contul dvs. FieldView.
9. Pot să îmi export informațiile din sistemele pe care le dețineți pentru a le transfera la un alt serviciu agronomic sau la o altă companie de agricultură digitală?
Da. Oferim mai multe modalități de transferare a datelor din platformele și serviciile Climate LLC pentru a vă permite să vă extrageți datele în orice moment și să le trimiteți unui alt furnizor de servicii. Vom continua pe viitor să adăugăm și alte opțiuni de export.
10. Veți comunica voluntar informațiile mele autorităților?
Nu. Nu vom împărtăși informațiile dvs. cu nicio entitate guvernamentală, cu excepția cazului în care suntem obligați sau ni se cere din punct de vedere legal să facem acest lucru. Putem partaja informațiile dvs. cu forțele de ordine sau cu alte entități guvernamentale: (1) dacă credem că a existat o încălcare a politicilor noastre privind serviciile Climate; (2) dacă credem că cineva poate provoca vătămări drepturilor sau proprietății noastre, altor utilizatori sau altcuiva; (3) pentru a furniza informații forțelor de ordine; sau (4) conform legii.
11. Veți folosi datele clienților fermieri în scopul comercializării mărfurilor?
Nu. Nu folosim (și nu vom folosi) datele individuale ale clienților fermieri sau datele agregate pentru a efectua tranzacții speculative cu mărfuri, altele decât acoperirea în timpul desfășurării normale a activității pentru a gestiona riscurile asociate propriilor noastre operațiuni pentru producția de semințe/mărfuri.
12. Îmi veți vinde informațiile?
Nu. Nu vindem și nu vă vom vinde informațiile.
13. Care sunt câteva exemple ale modului în care utilizați datele agregate pentru operațiuni interne sau pentru cercetare și dezvoltare?
Putem combina datele despre clienții fermieri cu date din alte surse pentru a crea seturi de date agregate care ne permit să oferim informații agronomice valoroase clienților noștri. Câteva exemple de informații agregate includ rezumatele privind rapoartele referitoare la dăunători și boli, performanța unui hibrid de porumb în funcție de tipul de sol sau producția medie în funcție de practicile de administrare dintr-un stat.
Putem folosi date agregate pentru a îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor noastre și pentru a lua decizii de avansare, producție, implementare și distribuție a produselor. De exemplu, informațiile agregate pot fi folosite pentru a:
- Identifica hibrizii de semințe și varietățile care vor avea cea mai bună performanță pentru fermieri și pentru a produce acele semințe în cantitatea necesară pentru a răspunde cererii fermierului.
- Dezvolta posibile semințe noi sau produse de protecție a culturii care vor fi benefice pentru fermieri.